Borjour riport

2014.02.05. 14:52 | moriborkiralyno2013 | Szólj hozzá!

A 90.9 Jazzy rádióban minden kedden este 19 órától egy órán keresztül a boré a főszerep. A Borjour elnevezésű műsorban minden héten meghívnak egy borászt, egy borral kapcsolatos rendezvény szervezőjét vagy valakit, aki a témában otthonosan mozog és megkérik, hogy hozzon magával pár üveg bort is. A két műsorvezető Megyeri Sára és Nagy Sebestyén.

images.jpg

2014. január 21-én a Geszler Családi Pincészet volt a meghívott vendég. A családot képviselte Geszler József, Geszler Tamás és én. Szó esett a Móri borvidékről, a pincészetünkről, a helyi szőlőfajtákról és a borkészítés folyamatairól. 2012-es évjáratú Móri Ezerjót (Mór Város Bora 2013) és 2012-es évjáratú Móri Királyleánykát kóstoltunk közben. Szerintem ízlett nekik! :)

Engem kérdeztek a borkirálynő választásról, az ezzel kapcsolatos évközbeni feladatokról, beszéltem a pincénk programjairól és érintőlegesen a marketing feladatokról. 

Előtte nagyon izgultam, hogy élő egyenes adásban hogyan tudok majd beszélni, de annyira kötetlen és barátságos volt a hangulat, nem is volt időm kétségbe esni, elröppent az adásidő hihetetlenül gyorsan!


Akit érdekel az alábbi linkre kattintva meghallgathatja a műsort:

http://borjour.hu/2014-01-21-geszler-pinceszet-mor/

Köszönjük szépen a lehetőséget Megyeri Sárának és Nagy Sebestyénnek!

A bejegyzés trackback címe:

https://moriborkiralyno2013.blog.hu/api/trackback/id/tr785800095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása